Najväčšie vreco peňazí zvíťazilo

31. marca 2019, Peter Lipták, Chorobníctvo Názory

Vo voľbách s rekordne nízkou účasťou 41,7%, Čaputová získala 1 056 582 hlasov. To je 23,905% z celkového množstva všetkých oprávnených voličov. Nevolilo ju 3 372 451 oprávnených voličov. Čo to znamená? Ex advokátka Z. Čaputová nemá podporu ani štvrtiny voličov. Áno stala sa prezidentkou, ale historicky asi s najslabším mandátom. Bude prezidentkou svojej menšiny, ktorá jej hradila kampaň a prispeje tak k ešte väčšiemu rozdeleniu našej spoločnosti? To aj Kiska pred ňou získal o 250 000 hlasov viac. Tento pokles podpory kandidáta vytvoreného marketingom z nuly, marketingom proti umelo vytvorenému a živenému zlu, je nádejou, že možnosť voliť takýchto marketingových prezidentov je už ohraničená. Kiska („Ľudské práva nesmú byť nadradené nad obchodné záujmy“) odovzdá svoj úrad Čaputovej („Chcem aby sme boli krajina, kde sa ľudia nebudú báť zomierat“). Preto v týchto prezidentských voľbách Slovensko nič nevyhralo.
Je to obrovské víťazstvo majiteľov médií a celú kampaň koordinujúcej izraelskej marketingovej agentúry. Ich masmediálna manipulácia dokázala urobiť za tri mesiace vymývania mozgov z takmer neznámej osoby prezidentku. Dokonca dokázali presvedčiť štvrtinu slovenských voličov, že marketingový produkt je ich demokratická a slobodná voľba a skutočný národný kandidát, že je ich nepriateľ. Bolo to urobené naozaj profesionálne, precízne, s obrovským predstieraním objektivity, nenásilnosti a slušnosti. V tejto marketingovej kampani veľmi aktívne a koordinovane vystupovali redaktori prakticky všetkých našich hlavných médií, od RTVS až po SME a Denník N. Väčšina jej voličov má dnes radosť, že pomohli zvíťaziť demokratickým a protikorupčným silám v spoločnosti, ale menšina z nich sa už teší ako budú zo situácie profitovať(Štefunko, Beblavý…). V skutočnosti zvíťazili finančné skupiny (Penta, Eset) a nadnárodné korporácie z USA a Izraela.
Podarilo sa im vyhrať voľby vyradením väčšiny voličov.
Agresívna mediálna kampaň vyradila 2/3 slovenských voličov, ktorí nechali svoju krajinu na pospas menšine ovládnutej liberálmi. Opäť sa ukázalo, že proti presile marketingu masmédií sa nepripravení občania nevedia účinne brániť a rozdrobení nemajú žiadnu šancu.
A tak sa tu budú verejné zdroje naďalej rozkrádať a ľudia budú na Slovensku ešte dlho zomierať na liečiteľné choroby. Čaká nás dlhá ťažká cesta.