Či protizákonná činnosť Lengvarského a Mikasa nikdy neskončí?

15. septembra 2021, Peter Lipták, Chorobníctvo Chudobníctvo COVID-19 Hrozby Krajči Lengvarský Mikas Psychiatria Rozvrat spoločnosti Spoločnosť zdravých ľudí Trestné oznámenia Za ľudí Zdravotníctvo

Novou skutočnosťou na ktorú GP teraz upozorňujem je, že obaja menovaní protizákonným nátlakom donucujú obyvateľstvo SR k plneniu vyhlášok ÚVZ SR aj napriek tomu, že tieto vyhlášky sú vydané v rozpore s platnou legislatívou a to konkrétne:
.
1. Medzinárodnými normami práva

(a) Ústavným zákonom č. 23/1991 Z.z., ktorým sa uvádza Listina základných práv a slobôd, vo Všeobecnej deklarácii ľudských práv, v Európskom dohovore o ochrane ľudských práv a základných slobôd či v Charte základných práv Európskej únie, čoho súčasťou je aj Charta práv dieťaťa OSN.
(b) Oznámením č.40/2000 Z.z. – Oznámenie Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky o uzavretí Dohovoru o ochrane ľudských práv a dôstojnosti človeka v súvislosti s aplikáciou biológie a medicíny – Dohovor o ľudských právach a biomedicíne (Oviedská konvencia), ktorý pre Slovenskú republiku nadobudol platnosť dňa 1.12.1999 v súlade s článkom 33 ods. 3. tohto „Dohovoru“. V ňom sa píše: „Záujmy a blaho človeka budú mať prednosť pred výhradným záujmom vedy a spoločnosti.“ „Ťažiskom ústavného systému je jednotlivec a jeho sloboda, do ktorej nemožno arbitrárne zasahovať. Zákonodarca nevykonáva voči občanom neobmedzenú moc a občan nie je iba pasívnym adresátom vrchnostenských predpisov.“ Z citovaného vyplýva, že záujmy jednotlivca sa nikdy nesmú podrobovať tzv. verejnému záujmu. Samozrejme zároveň platí, že právo jednotlivca končí tam, kde sa začína právo iného. Inak povedané, výkonom svojich práv človek nesmie zasahovať do práv druhých a naopak, druhí nesmú zasahovať do práv človeka, ani pod zámienkou ochrany vlastných práv, ani pod zámienkou ochrany spoločnosti.
(c) Nariadením EÚ o ochrane osobných údajov (General Data Protection Regulation – GDPR)
.
2. Ústavou SR
.
3. Zákonmi platnými v SR a to napríklad:

(a) Trestným zákonom 300/2005 Z.z.1991
(b) Antidiskriminačným zákonom 365/2004 Z.z.
(c) Školským zákonom č 245/2008 Z.z.
V tomto zákone obzvlášť upozorňujem, že podľa § 152 sú riaditelia škôl pri výchove a vzdelávaní, pri činnostiach priamo súvisiacich s výchovou a vzdelávaním a pri poskytovaní služieb povinní:
a) prihliadať na základné fyziologické potreby detí a žiakov,
b) vytvárať podmienky na zdravý vývin detí a žiakov a na predchádzanie sociálno patologickým javom,
c) zaistiť bezpečnosť a ochranu zdravia detí a žiakov.
(d) Zákonom o zdravotnej starostlivosti 576/2004 Z.z.
(e) Zákonníkom práce
.
Obaja menovaní (Lengvarský a Mikas) vykonávajú na obyvateľstvo Slovenska protizákonný nátlak, nútia ho, aby porušovalo vymenované zákony a v rozpore s nimi plnilo vyhlášky ÚVZ SR. Rôzni predstavitelia inštitúcií, prevádzkovatelia, riaditelia škôl, dekani a rektori sa podriaďujú  protizákonným vyhláškam a porušujú tým zákonné práva dotknutých osôb. Pritom poškodzujú aj ich zdravie a u detí a mládeže drasticky narušujú ich zdravý psychosociálny vývoj a berú im aj právo na vzdelanie. Žiadam aby generálny prokurátor okamžite ukončil nezákonné aktivity menovaných, Lengvarského a Mikasa a čo najskôr zjednal na Slovensku návrat k vláde zákona vo všetkých sférach života spoločnosti.