Založ si blog

Podnet GP na Šantu aj Lipšica

Šikanovanie a neustále poškodzovanie môjho mena a povesti ma doviedli k tomu, že som na Generálnej prokuratúre 27.1.2020 podal podnet na preskúmanie trestnej činnosti prokurátora Jána Šantu a advokáta Daniela Lipšica. Obidvaja zhodne tvrdili v pojednávacej miestnosti špeciálneho trestného súdu, ako následne aj pred médiami, že som lekár s pochybnou povesťou, že som mal prekročiť svoje právomoci všeobecného lekára a mám participovať na obštrukciách môjho pacienta Pavla Ruska, ktorému som vystavil potvrdenie o práceneschopnosti. Pavol Rusko bol nakoniec hospitalizovaný a liečený na mnou stanovenú diagnózu. Pán prokurátor ani pán advokát sa mi neospravedlnili, no registrujem, že v širokej verejnosti, aj v mojom blízkom okolí, chceli navodiť voči mne nedôveru a poškodenie mojej povesti, aby bezprostredne dosiahli svoje ciele v konaní pred súdom. Je to bezohľadnosť. Prokurátor Šanta zneužil svoj status prokurátora priamo na súde na šírenie nepravdivých a difamujúcich tvrdení na moju adresu, o mojej odbornej spôsobilosti a morálnej integrite. Zo strany Daniela Lipšica je to pokračovanie jeho diskreditačnej kampane proti mojej osobe z roku 2015, kedy ma nepravdivo oznámkoval na svojej tlačovej konferencii za lekára, ktorý berie úplatky. Diskreditačnú kampaň viedol Lipšic v roku 2015 v spolupráci s TV Markíza, ktorú dnes zastupuje. Vyšetrovanie prípadu preukázalo manipuláciu s obrazovým záznamom, v predmetnom videošote bolo 7 prestrihov. No tento krát on, ako medicínsky laik si dovolil spochybniť aj moju diagnostickú a posudkovú činnosť lekára a dokonca ma verejne obvinil z páchania trestnej činnosti, zo spolupráce na obštrukciách a marení spravodlivosti. Rešpektujem jeho osobnú tragédiu, veď Daniel Lišpic je ten advokát, ktorý bol odsúdený trestným rozkazom v roku 2017 za prečin usmrtenia dôchodcu na tri roky podmienečne s päťročným odkladom, čo na ňom zanechalo jazvu. Rešpektujem to, avšak jeho opakovaná neférovosť a záludnosť aj voči mojej osobe, ktorá je pre neho nepohodlná, ma prinútili konať. Po zhodnotení výrokov týchto právnikov som dospel k názoru, že práve oni by mali najviac vážiť slová a hodnotenie pred verejnosťou, lebo tak vyvolávajú nenávisť voči druhým ľuďom a podnecujú tendenčné názory na veci. Dúfam, že moje podanie bude účinným nástrojom na vyšetrenie ich úmyslov a konania a prispejem aj ja k očisteniu spoločnosti od takýchto nežiadúcich prejavov, aby sa mohla dosiahnuť v našej spoločnosti väčšia spravodlivosť.
Celý text môjho podania na GP z 27.1.2020 je dostupný tu.
Prípadné otázky zodpoviem záujemcom na mojej emailovej adrese liptak@vld.sk

Poďme voliť mier, proti mäsiarovi Korčokovi

03.04.2024

Korčok je klon Zelenského, Bidena, Albrightovej, Pavla, Kisku, Čaputovej, Fialu, Leyenovej, Dzurindu, Demeša, Matoviča, Hegera… Tieto mená, toto panoptikum najodpudzujúcejších vojnových štváčov predsa nemôže nikoho presvedčiť o dobrých úmysloch. Dopomôcť k uchopeniu moci na Slovensku týmto neľudským kreatúram prostredníctvom nesvojprávnej bábky, Korčoka? To [...]

Zločiny proti pravde

01.04.2024

Zoberme si do hľadáčika progresívnych škrabákov. Z hľadiska úrovne, extrémnosti a nedôveryhodnosti sú Tódová, Vagovič a Hanzelová na špici pelotónu aktivistických pseudožurnalistov. „Todová je navyše dôvodne podozrivá z toho, že bola konfidentkou organizovanej skupiny v štruktúrach orgánov činných v trestnom konaní, ktorá manipulovala s trestnými konaniami“ [...]

Volebný kompas

19.03.2024

Každého človeka môžeme posudzovať podľa rôznych kritérií. Zhodnotiť jeho vlastnosti, ktoré sú navrstvené vo viacerých úrovniach. 1. Morálna úroveň čestný/nečestný – čestnosť človeka a teda aj politika by mala byť hodnotou u tejto profesie postavenou na piedestál. Pellegrini prezidentské voľby organizuje a súčasne v nich kandiduje. Vlastnú kandidatúru de [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Peter Lipták

Som všeobecný praktik, lekár, pešiak medicíny. Všímam si následky, rozmýšľam o ich príčinách a hľadám súvislosti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 177
Celková čítanosť: 1243341x
Priemerná čítanosť článkov: 7025x

Autor blogu