Založ si blog

Z mojej diskusie s Matovičom a Pročkom v Pezinku

Matovič: Nech sa páči (pán doktor Lipták).
Lipták: Ďakujem, takže ja som doktor Lipták, všeobecný lekár, hádam ma poznáte. Pán Matovič, ja som Vám chcel povedať toľko, lebo tu ste hovorili, že konkrétny príklad treba uviesť. Tak hovorili ste tu „o Husákových deťoch“ tak posmešne …
Matovič:… prepáčte…
Lipták:… alebo s úctou, ale ma nerušte pán Matovič, ja som chcel totiž povedať, že Vy pán Matovič o Vás sa bude tradovať v histórii „o Matovičových mŕtvolách“ hej. To je tých 21 000 mŕtvych ktorých máte na svedomí. Vy osobne. Vy ste kat týchto ľudí. A ešte by som Vám chcel povedať ďalšiu vec a konkrétny príklad. Pozrite sa na slovenské zdravotníctvo. Viete Vy ste zobrali zdravotníctvo pacientom. Ja som všeobecný lekár, ja to vidím každý deň z ambulancie. Nemám kam poslať pacienta, nie je špecializovaná starostlivosť. Kardiológ si pýta 150 €, neurológ si pýta 80€. Očný lekár je najlacnejší, iba 45 €… Takže, takže toto ste Vy urobili so zdravotníctvom. Preto tí ľudia ďalej zomierajú, Vám nestačilo tých 21 000. Vy ešte potrebujete navyšovať mŕtvoly starých (a chorých) ľudí.
Pročko: (Lipták) povedzte otázku!
Lipták: Otázku hneď poviem. Pán Matovič Vy sa nebojíte, keď takto chodíte pomedzi ľudí, že Vám niekto napraví ciferník, z tých rodín, ktoré ste pripravili o ich príslušníkov, starých rodičov, o otcov a tak ďalej. Ja mám takých pacientov, ktorí zomreli vďaka Vašim idiotinám, … a mám tu aj brašnu, svoju lekársku, že keby ste dostali teraz amok, čo by bolo dobre, tak Vám hneď pichnem injekciu a šupneme Vás do Pezinka (do liečebne).
Takže tá otázka je, že či sa pán Matovič nebojíte? Vy kat!
Pročko: A viete čo sa mi páčilo najviac keď ste povedali, ja mám pacientov, ktorí zomreli…
Matovič: Pán sprepytujem doktor Lipták, prečo hovorím sprepytujem, lebo pre mňa prepáčte nie je doktor, ktorý berie úplatky a keď ho pritom prichytia povie, že to je normálne, že to je poďakovanie, takýto človek sa spreneveril Hippokratovej prísahe.
Pán doktor tu hovorí, že som psychiatrický pacient. Myslím si, že kúpte si zrkadlo a hovorte si to do neho. A teraz Vám poviem niečo o tých mŕtvych ľuďoch počas kovidu. Myslím si, že Vy ste jeden z tých ľudí, ktorí ľuďom tlačili kaleráby, že kovid je vymyslená choroba. Ste to? Hovorili ste to?
Lipták: Nie nehovoril!
Matovič: Áno? Hovorili ste, že je vymyslená. Chodili ste s tým na tie mítingy. Vy ste ich liečili tým konským liekom. Tým Ivermektínom. Áno, jasné, super. Áno Vy ste ich liečili.
Lipták: Takže liečil som chorobu, o ktorej som tvrdil že je vymyslená?
Pročko: Kľud (k Liptákovi) odpovie Vám (Matovič), skúste si Vy dať tú injekciu, čo máte preňho, možno Vám to pomôže (dostať od neho odpoveď).
Lipták: Nie nehovoril som nikdy, že kovid je vymyslená choroba, naopak ja som vždy tvrdil, že je to liečiteľná choroba. Ja som neustále kovid u svojich pacientov diagnostikoval a liečil. Nedodržiaval som nikdy Váš idiotský zákaz ošetrovania pacientov v ambulanciách, ktorý ste vydali. Bez prerušenia som v ambulancii ošetroval pacientov a chodil som počas celého kovidu aj na návštevy k nim domov a liečil som pacientov v ich domácnostiach, aj v domovoch dôchodcov. Rozvážal som im domov aj kyslík a lieky. A prezradím Vám, že nie som očkovaný, ani prekonaný. Ja som iba užíval počas celého obdobia Ivermektín preventívne.
No zachoval som sa presne tak, ako to robil Hippokrates počas morových epidémií. Liečil som ľudí. To je Hippokratova prísaha…
Matovič: Vy ste ich „liečili“. Áno, tie bludy, ktoré ste šírili počas covidu, tie hoaxy, ktoré ste šírili počas covidu zabili tisícky ľudí. Vy máte tú krv tých mŕtvych ľudí na rukách.
Lipták: Áno ja som ich liečil, napríklad aj v jednom domove dôchodcov v Bratislave, kde zo 100 pacientov 90 -100 ročných ochorelo 90, ale nikto mi na kovid nezomrel. Všetkých som vyliečil. Iba jeden bol v tej dobe hospitalizovaný, aj to na zlyhávanie srdca a nie na kovid a vrátil sa živý. No a ja mám tých domovov dôchodcov na starosti v BSK 8. Tak si objem mojej práce asi viete predstaviť.
No, Vy si poviete, že to nevadí, že nezomreli doktorovi Liptákovi, lebo oni niekde zomreli, ako tí v domove dôchodcov v Pezinku. Tam kde akceptovali lekári Vaše idiotské nariadenia pán Matovič, tam pacienti zomierali. Vy máte tú krv tých mŕtvych ľudí na rukách.
Takže tak, pán Matovič.

Záznamy diskusie od rôznych autorov z rôznych strán
Strih Rasťo Blaško
https://www.facebook.com/Blasko.Rastislav/videos/977583836748334
Strih OĽANO
https://www.facebook.com/obycajni.ludia.a.nezavisle.osobnosti/videos/200308866132096
Celý záznam OĽANO
https://www.facebook.com/obycajni.ludia.a.nezavisle.osobnosti/videos/204076069039868
Celý záznam naživo doktor Lipták
https://www.youtube.com/watch?v=vwGWkKVA1Cs&t=5494s

 

 

 

Dobre ukrytá duševná choroba

21.04.2024

Pôvodne som si myslel, že v doterajšej WHO klasifikácii chýbajú dôležité psychiatrické diagnózy, konkrétne “Duševná zaostalosť s vysokým IQ”. . Duševná zaostalosť, diagnózy F70-F73, postupne graduje od ľahkého po najťažší stupeň postihnutia, teda od debility (IQ od 50 – 69, mentálny vek 9 – 12 rokov), cez imbecilitu (IQ 35 – 49, mentálny vek 6 [...]

Poďme voliť mier, proti mäsiarovi Korčokovi

03.04.2024

Korčok je klon Zelenského, Bidena, Albrightovej, Pavla, Kisku, Čaputovej, Fialu, Leyenovej, Dzurindu, Demeša, Matoviča, Hegera… Tieto mená, toto panoptikum najodpudzujúcejších vojnových štváčov predsa nemôže nikoho presvedčiť o dobrých úmysloch. Dopomôcť k uchopeniu moci na Slovensku týmto neľudským kreatúram prostredníctvom nesvojprávnej bábky, Korčoka? To [...]

Zločiny proti pravde

01.04.2024

Zoberme si do hľadáčika progresívnych škrabákov. Z hľadiska úrovne, extrémnosti a nedôveryhodnosti sú Tódová, Vagovič a Hanzelová na špici pelotónu aktivistických pseudožurnalistov. „Todová je navyše dôvodne podozrivá z toho, že bola konfidentkou organizovanej skupiny v štruktúrach orgánov činných v trestnom konaní, ktorá manipulovala s trestnými konaniami“ [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Peter Lipták

Som všeobecný praktik, lekár, pešiak medicíny. Všímam si následky, rozmýšľam o ich príčinách a hľadám súvislosti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 178
Celková čítanosť: 1246451x
Priemerná čítanosť článkov: 7003x

Autor blogu